Re: QSL!

This is a message from Esa Hanninen <ejh@xxxxxxxxx>

At 23.09 22.10.1998, you wrote:
>This is a message from Mauno Ritola <ritola@xxxxxxxxxx>
>

>	Maanantaina tuli sitten toinen merkittävä verifiointi meidän perheeseen:
>n. kolmikiloinen terve tyttövauva! Taitaa kuuntelut hiljetä hieman pariksi
>vuodeksi, mutta maksimia kohtihan tässä edetäänkin.
>	Aika hiljainen lista tämä dx-lista. Keitä tässä on mukana? Eipä tänne
>kannata mitään kirjoitella, jos viestit eivät mene minnekään. Who-komennon
>toiminta on ilmeisesti estetty, RKO?
>	Viime lauantaiaamuna tuli aika mukavasti jenkkejä, mm. ex-bandilaisia.
>Oliko muita kuulolla kuin minä, TK ja JM? Se oli tavallaan Kiteen uuden
> [...]

Onneksi olkoon, Mauno! Kuulun kyllä listan tilaajiin, mutta koska kuunteluni
ovat nollassa, ei minulta paljon juttua tänne heru. Enemmänkin aika menee
KOJE-sivun ja NANW-sivun päivityksessä, joiden lisäksi muita päivitettäviä
sivuja on koko joukko.

Oletko ollut yhteydessä JJK:n ja JUS:n kanssa siellä Joensuussa päin?
Heistäkään ei ole paljon kuulunut viime aikoina.
73' EJH

-----
# Esa Hanninen			# Kuunsade 2C4
			  	# FIN-02210 ESPOO, Finland