Clusive Internetissä (oli: Re: Distance Internetissä)

Clusive Internetissä (oli: Re: Distance Internetissä)

This is a message from "=?ISO-8859-1?Q?Jyrki_Hyt=F6nen?=" <jyrki.hytonen@xxxxxxxx>

Hei,
Clusive internetissä olisi hieno juttu... Minulle, ja varmaan
jollekulle muullekin (?) riittäisi pelkkä verkosta imuroitava versio
(säästäisi liiton  posti- ja monistuskuluja?).  Tiedot voisi tulostaa
kokonaan tahi osittain.  Clusive tehdään nytkin sähköisessä muodossa,
joten sen siirtäminen vaikkapa SDXL:n sivuille ei kai olisi kovin iso
urakka tehtäväksi n. kolmen viikon välein?  Lukuoikeus voitaneen
rajata salasanan avulla?   Toivottavasti joku innostuu asiasta

Toivoo jhy

Moi!

Clusive tulee internettiin heti, kun löytyy kotisivuille joku tekijä +
ylläpitäjä. Vaatii nääs aikaa ja vaivaa. Vaikka haluaisinkin vaivaa nähdä,
minulla ei ole aikaa, mutta olen valmis antamaan kaiken avun ja mahdollisen
materiaalin vapaaehtoiselle. LiHalta suostumus kotisivuille jo on, vain
tekijä puuttuu...

73´s de JHU