Re: FFF!

This is a message from Mauno Ritola <ritola@xxxxxxxxxx>

At 23.14 13.11.1998 +0200, Ilkka Suni wrote:
>No, nyt kirjoitan minäkin. Kysyen.
>
>Tuli pari päivää sitten verifiointi Brasiliasta 1570 Radio Difusora
>Industrial Nova Serranalta. Lähes kahdeksan vuotta sitten lähettämääni
>raporttiin!
>
>Vastauksessa todetaan, että "todellakin kuuntelitte Radio Difusora...".
>Mutta mitä mä tällä vastauksella teen, minkä väärti tällainen on? Mulla ole
>enää tallessa minkäänlaista nauhaakaan, kun takavuosina laitoin pillit
>pussiin useampaankin otteeseen ja "lopetin" harrasteen (no, kai nauha
>jostain saattaisi löytyä, mutta ei hajuakaan mistä). En tiedä/muista, koska
> [...]

Eikö se ole ihan hieno vastaus ja vielä noin pitkän ajan jälkeen? Kun
tuskin osasit odottaa sitä enää, eikö yllätys ollut sitäkin miellyttävämpi?
Minä olen raportoinut niin vähän MW-brassareita, että minulle se kelpaisi
hyvin! En ymmärrä, miksi olet tyytymätön? Mutta annetaan piste tosiaan
postilaitokselle(kin)!

73, MR