Re: Vs: Radio Minurcan osoitteesta vielä!

Re: Vs: Radio Minurcan osoitteesta vielä!

This is a message from Reijo Alapiha <alapiha@xxxxxxxxxxxxx>

On Mon, 16 Nov 1998, Alpo Heinonen wrote:

> This is a message from Alpo Heinonen <alpo.heinonen@xxxxxx>
>

> ----------

> Anteeksi tietämättömyyteni, mutta mikä osoite löytyy Tanskaan, tuo Banguin
> osoite kun nyt selvisi?
>
> Kyselee AHE Alpo Heinonen

UN Radio Minurca
ST Broadcast Service
P.O.Box  202
DK-7400 Herning
DENMARK

Minä ainakin laitan raportin suoraan
Banguin osoitteeseen. Kummastakin on luvattu
vastata QSL kortilla. Onhan se paljon
mielekkäämpi QSL, kun se on saatu suoraan
ko. maasta. Minä ainakin arvostan suoria
lähetinpaikkakunnalta saatuja vastauksia
paljon enemmän!

Reijo Alapiha
Joensuu