Vs: Kelit 19.1.

This is a message from Alpo Heinonen <alpo.heinonen@xxxxxx>

> Tänä aamuna 19.1. keliä oli sitten vähän eri malliin kuin eilen ja
> toissapäivänä.  Varsinkin kolumbialaiset tykittivät lujasti, muutama
> jenkki oli seassa ja esim. 1670 kantriasema kuului hyvin.
> JM
> Kangasala

Kuuntelin samaa 1670 kantriasemaa 08-09 UTC. En ollut aiemmin kuulolla,
mutta tähän aikaan kuului muutamia vakiotaajuuksia mm. 1410, 1470, 1510,
1520, 1530, 1590 ja 1600. Minun mielestäni kelit OVAT HUONONEMASSA, sillä
niin rutinainen on tausta. Mm. 1670 häipyi välillä kokonaan ja nousi sitten
joksikin aikaa kuuluen ihan hyvin. Muita X-bandilaisia ei samaan aikaan
kuulunut. Ai niin 1280 SA kuului myös.

En tiedä mihin ollaan menossa, mutta kannattanee kuulostella silti.
Clusiven mukaan asemia saattaisi olla kuulolla lähipäivinä. Itse uskon
omiin ennustuksiini pohjautuen kelien olevan entistä häiriöisempiä
lähipäivinä ja kelien häipyvän lopullisesti 25/26. tammikuuta. 22-23.
tammikuuta kelit saattavat parantua tilapäisesti.

AHE Roi mlk