Re: reaaliaikaista virtuaalikeskustelua???

Re: reaaliaikaista virtuaalikeskustelua???

This is a message from Risto Kotalampi <risto@xxxxxxxxxxxxx>

On Wed, Jan 19, 2000 at 07:39:15PM +0200, Ilkka Suni wrote:
> Pälkähtipä tuossa päähäni seuraava asia: käyvätkö suomalaiset
> DX-kuuntelijat koskaan eli ylipäätään laajempaa reaaliaikaista keskustelua
> missään irc- tai chat-kanavalla? Moinen foorumihan olisi mitä mainioin
> keino kimppakeskustella vaikkapa kerran viikossa tai päivittäinkin
> itsekutakin askarruttavista kysymyksistä ja keleistä - ehkä jopa parempikin
> keskusteluareena kuin postituslista tai uutisryhmä. Valmiita ja hyvin
> toimivia foorumejahan olisi käytettävissä vaikka kuinka; DX-kuuntelijat
> voisivat aivan hyvin vallata esimerkiksi jonkin Soneran tai KISS
> [...]

IRC:ta on joskus kokeiltu mutta aina se on kuollut inaktiivisuuteen. Viime aikoina
ainakin TreDXK:n piirissa on kaytetty AOL Instant Messengeria (nain kotiinpain
vetaen) http://www.aol.com/aim/. Se kylla voittaa helppokayttoisyydellaan ja
vaivattomuudellaan irc:n mennen tullen.

Jos sen rekisteroitte niin laittakaa tanne listalle teidan "screen name", niin
muutkin voivat teihin yhteyden ottaa. Uudessa AIM:ssa on myos
ryhmakeskustelumahdollisuus ja jos porukkaa loytyy niin voidaan kokeilla esim.
kanavaa "DX"?

Minun screen name on RKotalampi. Laittakaa tulemaan viesteja jos saatte AIM:n
asennettua.

Risto