Vastauksia vai ei ym.

This is a message from "Jari Savolainen" <jari.savolainen@xxxxxxxx>

Amigos, kiitos vinkeistä tuon unid 1205.7 suhteen.

Kyseltiin noista vaikeasti vastaavista...
R Vanuatu lähetytti useita raportteja, kunnes MR:n
vinkin perusteella osoitin raportin nimenomaan
SALES AND MARKETING maininnalla boxiin 049
ja sieltä qsl heltisi varustettuna kyseisen osaston
leimalla. Eikä maksanut kuin yhden US taalan ja
pari Eestin kroonia kaupan päälle.

Yep, harmaita hiuksia aiheuttavat minulle edelleen
mm. Guyana, Myanmar, Tunisia ym "helpot" maat.
Kirgisiasta puhumattakaan. Uganda kuitenkin palkitsi
seitsemännen raportin taannoin, joten raportoimalla....

BTW, äsken TAT kertoi nähneensä jossain tiedon että
R Apintie Surinamista olisi vastaillut joillekin e-mailitse.
Onko kellään kokemuksia? Puuttuu edelleen meikäläiseltä,
vaikka snail-mail rapoja on mennyt jokunen.
Jaksolla 4990.9 on joinain aamuina tukevahko kantoaalto,
mutta audio ei tahdo kuulua. Apintien modulaatiotaso
on ainakin minun kokemuksieni mukaan tosi alhainen.

Vielä yksi kysymys; mikähän lienee Hondurasin
paikallisaika nyt (tammikuussa)?

73 JSA Jari Savolainen