Vs: [DX]: antennit ja vaiheistus

This is a message from "Tarmo Kontro" <Tarmo.Kontro@xxxxxxxx>

>This is a message from "Martti Karimies" :
Tervehdys toverit,

siellä näköjään käydään vilkasta keskustelua tilanpuutteesta kärsivien antenniratkaisuista. Itselläni ei nyt niin huono tilanne ole, mutta lyhyiden beveragien pituudet jäävät silti tuohon 200 metriin ja takakeilojen 80-100 metriin........
Nyt kuitenkin olen kiinnostunut vaiheistamisesta ja luettuani netistä hakemiani aika positiivisia testituloksia modifioidusta MFJ 1026:sta tilasin sen viikko sitten.<<<

Tuloksia tästä on mielenkiintoista kuulla, jenkeillähän siitä tuntuu olevan hyviä kokemuksia....

<<<Olen joutunut vetämään beveragini suoraan pellon pinnalle ja turvallisuussyistä niin lähelle maan pintaa kuin mahdollista. Talvella ne hautautuvat lumihankeen ja ovat siis täysin näkymättömissä.....

Olen itse käyttänyt myös pellolla olevia mm. itälanka 450 m. Häiriötaso ja siten S/N - suhde tuntuu hyvältä - MK oliko sinulla päätevastukset näissä minibeverageissa ?

73 s tk