Re: Vs: [DX]: K9AY

This is a message from Mauno Ritola <ritola@xxxxxxxxxx>

At 22.38 3.2.2000 +0200, you wrote:
>Kuuntelijat voisivat perustaa jonkinlaisen rahaston testejä varten, jos
laitetoimittajat eivät anna kokeilulle.
>Laitteen voisi testin jälkeen myydä pois. Ei tarvisi jokaisen testata
erikseen ja näin tulisi varmaan halvemmaksi.

Joo, sehän olisi tietysti hyvä. Itse koen K9AY:n suhteen menneeni halpaan;
kun riittävän paljon kehutaan, tuntuu, että sen on pakko olla hyvä (jos
koko antenni nyt sitten on minun tapauksessa kunnossa). Olen hieman
varoitellut ihmisiä listoilla "hold your horses"-tyyliin, mutta
amerikkalaiset tuntuivat ainakin suuttuvan pahan kerran.

73, Mauno