Re: [DX]: kilpailut & lokit

This is a message from Jorma Mantyla <jmantyla@xxxxxxxxxxxxxxxx>

Tarmo Kontro" <Tarmo.Kontro@xxxxxxxx>:

> Lehdistä heittäisin vielä kysymyksen:
> Miksei yksi tasokas vähintään pohjoismainen lehti, jossa myös
> kansainvälistä sponsorointia. Maailmalla liikkuu kyllä materiaalia (ja

Jos se vain on suomenkielinen, minä nimittäin en tilaa
englanninkielistä lehteä.  Aikoinaan lopetin FMBB:n
tilauksen, kun se muuttui englanninkieliseksi.  RM:sta jätän
säännöllisesti lukematta englanninkieliset jutut.
Mielummin luen vaikka ruotsinkielisiä lokeja DXCl:stä.
Taitaa olla lopun alkua, jos SDXL:n lehti muuttuu englanninkieliseksi.

JM