[DX]: pisteitä tarjolla

This is a message from eskon@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx (Esko Nykänen)

Mauno Ritola <ritola@xxxxxxxxxx>:
«>

> Samoin. Miksei muidenkin kuin jenkkien kohdalla? Mutta jos
Etelä-Pohjanmaa
> 2-alueeseen, niin varmaan sitten Pohjois-Karjala ja -Savokin. Voisi
> virkistää mukavasti rankkia.

»... ja sitten tätä voitaisiin soveltaa myös britti- ja
>FM-kuuntelussa.
>Pohjois-Karjalassa ja Savossa asuville tuplapisteet jokaisesta >britistä,
>Uudessakaupungissa asvuille 0,5 -kerroin...  FM:llä löytyisi >myös
>kiinnostavia sovellutuksia.  Helsingissä asuville 0,1-kerroin
>virolaisista
>FM-asemista, Lapissa asuville jokaisesta virolaisesta 3 pongoa.
>Länsi-Suomessa asuville 0,3-kerroin ruotsalaisista FM-asemista,
>savokarjalaisille tuplapisteet...  Vastaavasti Länsi-Suomessa >asuville

---------
HEI MEN!!!!
mihin te noita pisteitä oikein tarvitsette noin hemmetin paljon.
Minulla on tuossa mapissa ainakin tuhat jos ei kaksikin tuhatta
joutilasta pistettä.
Voisin myydä niitä länsisuomalaisille muutamalla kympillä
kappale ja kehäkolmosen sisälle pyöreästi tonni markkaa /lattari
piste jne.Itäsuomalaiset,kun ovat yhtä köyhiä kuin me täällä
pohjoisessa,niin voisin lahjoittaa sinne ilmaiseksi muutaman
jenkkipinnan jne....
Täytyy tunnustaa ,että nyky dxäreillä menee jo niin lujaa,että
manne meikäläinen ei oikein pysy kuvioissa mukana.
Maksetaanko kaukaisista tv-kuvistakin jotain???
Pankaa pojat jäitä housuihin maata ja pisteitä jakaessanne.

Radiosignaalit ovat siitä hauskoja,että ne eivät kunnioita
läänien eivätkä valtakuntienkaan rajoja.

terveisin vanhempi dx-kuuntelija esko,en