Re: [DX]: Lattareiden vastaustavat (kysely)

Re: [DX]: Lattareiden vastaustavat (kysely)

This is a message from Mika Makelainen <mika@xxxxxxxxxxxxxx>

> Kun olen katsellut netistä tietoja asemilta tulleista vastauksista, olen
> havainnut, että varsinkin
> keskieurooppalaiset, vastauksia saaneet kuuntelijat ovat järjestään laittaneet
> raportin mukana vastauspostimaksun - yleensä taalan setelin. Kiinnostaisikin
> tietää, millaisia kokemuksia tämän postituslistan porukalla on vastauspostimaksun
> merkityksestä.

Saat vastaukset kyselyyn vielä erikseen, mutta tässä yhden tuoreen kokeilun
tulokset. Viime syksynä fuppasin noin 30 lattaria (joista noin 20 Brasiliaa, loput
Urug, Arg ja Chile), joista kaikkien mukana oli SASE. Yksikään ei ole vastannut.

73
Mika