[DX]: KYSELY / otto 2

This is a message from Ilkka Suni <ilkka.suni@xxxxxxxxxx>

Otetaanpas uusiksi tämä lattarikyselykaavake. Tnx Mäkeläisen Mikalle
huomiosta, eli olen täydentänyt yhtä kysymystä vaihtoehtoineen. Uudistan
myös pyyntöni, että laittaisitte vastaukset minulle omaan osoitteeseeni
<ilkka.suni@xxxxxxxxxx>, jottei postituslistalle tulisi suotta mailitulvaa.
Niin ikään jälleenpyytelen, että mahdollisimman moni uhraisi sen minuutin
vastatakseen kysymyksiin, jotta saisin kyselystä mahdollisimman kattavan
palautteen ja sitä myötä riittävän otannan esim. juttua varten Radiomaailmaan.

Kiitokset vaivannäöstänne,

73 de IS

---------------------------------

KYSYMYKSET:

1) Lattareiden vastaustavat ovat 90-luvulla/viime vuosina mielestäni:
	a) huonontuneet selvästi
	b) huonontuneet jonkin verran
	c) pysyneet ennallaan
	d) parantuneet jonkin verran
	e) parantuneet selvästi.

2) Lähetän lattareille raportin ohessa yleensä vastauspostimaksun:
	a) kyllä
	b) en.

3) Lähetän vastauspostimaksuksi leimaamattomia postimerkkejä tai SASE:n:
	a) kyllä
	b) en.

4) Lähetän vastauspostimaksuksi rahaa:
	a) kyllä
	b) en.

5) Lähetän vastauspostimaksuksi IRC-kuponkeja:
	a) kyllä
	b) en.

6) Vastauspostimaksun lähettäminen on mielestäni:
	a) parantanut vastaustapoja selvästi
	b) parantanut vastaustapoja jonkin verran
	c) ei vaikutusta/en osaa sanoa
	d) huonontanut vastaustapoja.

7) Mielestäni toimivin vastauspostimaksun muoto ovat:
	a) leimaamattomat postimerkit tai SASE
	b) raha
	c) IRC-kupongit
	d) en osaa sanoa.

Ilkka Suni, journalist    Etelä-Saimaan Sanomalehti Oy
OFFICE ADDR: 	PL 3, FIN-53501 Lappeenranta
HOME ADDR:   	Tyrmisentie 4, FIN-54100 Joutseno
TEL. OFFICE: 	+358 5 4534531	+ 358 405 638480
TEL. HOME:     	+358 5 4535033	+ 358 503 403261
FAX:                        	+358 5 4516936
INTERNET/E-MAIL:	ilkka.suni@xxxxxxxxxx