Re: [DX]: vaiheistus

This is a message from Mauno Ritola <ritola@xxxxxxxxxx>

At 11.11 12.2.2000 +0200, MKA wrote:
>Laite maksoi 1380 FIM, modifiointiin tarvittavat osat muutaman kympin ja
aikaa minulle elektroniikkaturvelolle 3 tuntia. Suosittelen MFJ 1026:sta
lämpimästi kaikille niille jotka aikovat vielä kotonaan Etelä-Suomessa
dx-kuuntelua harrastaa.
>Lisätietoja mm. tekemistäni modifioinnista ( poikkeaa hiukan Mark
Connellyn ohjeista) saa allekirjoittaneelta.

Mielenkiintoista. Olisiko sittenkin paremmin toimiva kuin Wellbrookin
APU100? Onko käyttö tosiaan yksinkertaista, montako säätöä siinä on?
APU100:ssa oli 6 eri namiskaa, ja siinä menee jo aikaa. Parantaako
vaiheistuksen syvyyttä, jos langat ovat samanpituisia ja suorassa kulmassa?
Lähetäpä minullekin lisätiedot.

73, Mauno