Re: [DX]: RTI

This is a message from Mika Makelainen <mika@xxxxxxxxxxxxxx>

Moi,

Mauno Ritola wrote:

> IPA & MTM, teillä oli viime QSL-palstalla vastaukset Abidjanilta. Itselläni
> on vastaukseton raportti 7215:ltä muutaman vuoden takaa, onko mitään
> erikoisvinkkiä antaa, v/s:ää, e-mail-osoitetta?

v/s Kamagate Souleymane, Le Directeur de la Diffusion. Osoite: BP 8091 Abidjan
01. Fax (225) 224974, johon muistaakseni lähetin joskus fup-raportin.
Sähköpostista ei tietoa. Asiallisessa verifiointikirjeessään väitti, etteivät
ole edes lähettäneet lyhytaalloilla sitten vuoden 1988. Onneksi mun raporttini
oli vuodelta -87...

73
Mika