Re: [DX]: kyselykaavake/versio 2

This is a message from Per-Ole Stenman <per-ole.stenman@xxxxxxxx>

En halua muuttaa mitään entisestä vastauksestani, eli kertoimet eivät
ratkaise ongelman ydintä. Lokien informatiivisyys kärsii mikäli aletaan
jakaa niitä eri osiin. Keskiaalloilla on niin paljon asemia, ja alueellisia
eroja, että jos huomioidaan ka,sw,fm,tv erikseen niin uudet naamat
pääsisivät eteen. Jos entinen systeemi jää ennallaan niin voitaisiin aivan
niinkuin 200 maan ylittäneiden kohdalla lopettaa pistelaskennan siihen ja
kaikki yli 2000 asemaa ylittäineitä kutsuttaisiin "kultapossukerhoon" jossa
pysyisi niin kauan kuin on elossa.
Internetin kautta kuunnelluille asemille ei missään tapauksessa tarvitse
lähettää raportteja, mutta siitä voidaan kehittää uutta osaluetta;
Internetillä kuunnellaan asemia, nauhoitetaan niiden IDit, samalla kun
printtaa aseman logo/tiedotesivu paperille. Tänne kirjoitetaan itse kynällä
milloin asema on kuunneltu ja mihin kasettiin/MD:n sen IDi on laitettu = 1
piste. Mikäli asia kiinnostaa riittävän monta henkilöä niin asia on selvä
ja sinne vaan valtaamaan sitä. Tästä jää kuuntelijalle hienot muistot,
"laput" hän säilyttää mapissa ja "IDit" kasetti/MD varastossaan.
Luulisin että 2000 nauhoitetun aseman jälkeen kuuntelijalle on jäänyt aika
paljon tietoa muistiin ja häntä ei voi enää kutsua aloittelijaksi, vaikka
hänella on vain ehkä 50 tavalista QSL:ää mapissa. Tämän lisäksi hän on
varmasti oppinut jotakin asemien kotimaista ja kotikaupungeista.

POS

At 22:22 16.2.2000 +0200, you wrote:
>Tervehdys harrasteveljet,
>
>kiitos kommenteista ja hyvästä palautteesta JHY, POS ja VEH. Niiden
perusteella olen muokannut kaavaketta hiukan monitahoisemmaksi. Jos
haluatte vastata jo nyt tiettyihin kohtiin, niin se sopii hyvin minulle.
Tulee samalla jo testattua toimisiko kaavake päätöksenteon tukena.