[DX]: Bolivian postimerkkejä

This is a message from Per-Ole Stenman <per-ole.stenman@xxxxxxxx>

Minulla on tuoreita Bolivian postimerkejä, ostin niitä viime syyskuussa.
Mutta eihän minun keskiaaltokuuntelijana niitä oikein tarvitse. Bolivian
rahayksikkö oli niinkuin Argentiinassa sidoksissa US-Dollariin joten
kallista lystiä lähettää tavallinen kirje niistä maista. Argentiinassa
postimaksu oli 1.25 taalaa, ja rahayksikkö sai vaihtaa suoraan 1:1 joten
verrattuna Suomeen 3.50 mk niin tyyristä hommaa lähettää kirjeen
Argentiinasta, vielä kalliimpi Boliviasta.
Kuitenkin jos joku haluaa ostaa minulta pienen erän Bolivian postareita
niin myyn niitä 1 merkki vastaan 2 IRC kuponkeja.
POS