Re: [DX]: Lissabon

This is a message from Reijo Alapiha <alapiha@xxxxxxxxxxxxx>

On Mon, 21 Feb 2000, Per-Ole Stenman wrote:

> This is a message from Per-Ole Stenman <per-ole.stenman@xxxxxxxx>
>

> Olen menossa maaliskuussa Lissaboniin että osaako joku kertoa mikä on
> osoite tähän Servizio Filatelistico.. /Per-Ole

Verkosta löytyi ainakin seuraava osoite Portugalin
postin sivulta:
               Direccao de Filatelia
               Av. Casal Ribeiro, 24-4'
               1049-052 Lisboa

               mercadonacfil@xxxxxx

               Toivottavasti tämä on se oikea?

Saattaisivathan brasilialaiset DX kuuntelijat vaihtaa
merkkejä esim. IRC kuponkeihin. Kannattaisi kysyä
joiltain. Ne vaihtuisivat kirjekuoressa ilman mitään
tulliongelmia.

Reijo Alapiha

Joensuu