Re: [DX]: Lehti nettiin?

Tuollainen automaattinen lokinkeruujarjestelma olisi mahdollista tehda jonkin
tietokannan pohjalle. Itsellani on jo kaytossa postgresql pohjainen tietokanta
mihin olen omia lokauksiani laittanut. Siihen tervitsisi vain kirjoittaa
rajapinnat esim. email tai WWW-kaytaville.

Tuo ei kovin hirvean suuri projekti olisi ja monesti on ollut mielessani jotain
tehdakin. HCDX:aan on tulossa aivan lahiviikkoina (julkistetaan ennen Winter
SWL Festia) jotain mullistavaa suurta uutta jos kaikki menee hyvin sen
puitteissa tuollainen mahdollisesti tullaankin toteuttamaan taman vuoden
aikana, uskoisin.

Risto

Mauno Ritola wrote:

> Hyvä idea. Mutta entä jos kehitetään ajatusta pidemmälle. En tunne
> web-ohjelmointia ollenkaan, mutta onko mahdollista, että ko. lokitiedostot
> päivittyisivät automaattisesti, mikäli sähköpostilla lähetettäisiin lokit
> tietyssä formaatissa? Miten iso projekti tällainen olisi, RKO? Ts. taajuus
> olisi avaintieto ja ohjelma osaisi pistää lokaukset taajuusjärjestykseen ja
> ehkä vielä siirtäisi päivämäärän mukaan esim. 2 kk vanhemmat lokaukset
> "arkistoon"? Tällöinhän toimitustyö jäisi kokonaan pois. Hyvän pysyvän
> systeemin kehittäjälle voitaisiin tietysti korvata tehty työ.

> [...]
begin:vcard
n:Kotalampi;Risto
x-mozilla-html:FALSE
org:AOL - Netscape Communications;CIBS/IC - West Coast Server Support
version:2.1
email;internet:rko@xxxxxxxxxxxx
title:Senior Systems Engineer
fn:Risto Kotalampi