[DX]: Re: Listamme "markkinointi"

This is a message from Mauno Ritola <ritola@xxxxxxxxxx>

At 17.06 27.2.2000 +0200, PUL wrote:
>Olen nyt liittynyt tämän postituslistan jäseneksi.  Kun vahingossa sain
>tietää, että tämmöinen on olemassa. Jotenkin on jäänyt huomaamatta ne
>lukuisat mainokset, joita varmaan on ollut RM:ssa, clusivessa, SDXL:n
>web-sivuilla, HCDX -postituslistalla ym. foorumeilla....
>No pääasiahan on, että tämä on olemassa ja liikennettäkin näkyy olevan.
>Tätä olen kaivannut!

Clusivessa ainakin piti olla maininta, kylläkin jo kauan sitten.
Harmi vaan, ettei RM:ssä ollut mitään nytkään tästä. Kyllä tänne sopisi
joukkoon vähemmän kokeneitakin kuuntelijoita, vai mitä? Eiköhän huoli
lehden kuihtumisesta tämän kustannuksella ole liioiteltu.
Huoli viestien suuresta määrästä tällä listalla on entisten kokemusten
mukaan turha, täällä on ollut välillä täysin hiljaista puolikin vuotta.
Keväällä varmaan taas hiljenee, mutta ehkäpä syksyllä sitten on kelit ja
lista kunnon vedossa?

73, Mauno