From: <ritola@xxxxxxxxxx>
To: <dx@xxxxxxxxxxxxxxxx>
Sent: Friday, March 10, 2000 10:10 PM
Subject: Re: [DX]: 657 R Voskresennia

This is a message from Mauno Ritola <ritola@xxxxxxxxxx>

At 09.58 10.3.2000 +0200, PUL wrote:
>This is a message from "Pentti Lintujarvi" <pentti.lintujarvi@xxxxxxxx>

>MInkähän taajuuden skema on tuo ensin listaamasi?

Ei minkään tietyn taajuuden, vaan lista siitä, milloin missäkin tulee R
Voskresennian ohjelmaa.

>Varsinaista sillisalattia ...

Anteeksi, ei ollut tarkoitus. Voisitko sinä tai joku muu samalla antaa
vinkkiä, miten saa sarkaimet pysymään paikallaan näissä e-maileissa eri
ohjelmien sekamelskassa? Tuli hyvin Ukrainasta tänne ja lähtiessä näytti
hyvältä.

>Mainittakoon lisäksi, että taajuutta 1584
>kuunnellessani olen havainnut, että ennen kuin R Ivano-Frankivsk aloittaa
>oman lähetyksensä 0600 UTC, lähetetään UR-verkossa 'Radio Era' -nimistä
>ohjelmaa.  Joka on siis  myös ohjelman nimi, vaikka semmoinen asemakin
>löytyy Ukrainasta - FM:ltä tosin.

Joo, yleinen käytäntö kaikissa IVY-maissa. Eri tuotantoyhtiöt vuokraavat
ohjelma-aikaa suunnilleen mistä haluavat/saavat. Harvoin itse asemalla on
lähettimiä. Esim. Pietarissa ainakin joku aika sitten privaateista vain R
Teosilla oli omat lähettimet, muut vuokraavat lähettimiä "keskusyksiköltä".
Siinäpä mielenkiintoinen pähkinä meille pisteenmetsästäjille.