Re: [DX]: juorua ja lokia

This is a message from Jarmo Havukunnas <jhu@xxxxxxxxxxxxxx>

At 16:38 14.3.2000 +0200, you wrote:
>PUL kyseli hard-coren puolella, onko R Apintie vastaillut kellekään. Sama
>asia kiinnostaa itseäni, sillä laitoin kuukausi sitten niin mailitse kuin
>snailitse rapoa asemalle, eikä mailitse ainakaan kuulunut vastinetta. Kovin
> huonosti ovat toimineet myös muut mailitse laittamani rapot. Ilmeisesti
>noiden mailiosoitteiden kanssa käy järjestään niin, että asemilla
>jurppiinnutaan vuolaaseen rapotulvaan.

Apintie vastasi minulle helmikuussa -99 viidenteen fuppiin kolmen vuoden
pommituksen jälkeen. Taitaa olla viimeisin kuitti Suomeen?!? Ja vastaushan
oli tietysti perinteinen kirje (aseman e-mail-puolesta ei ole hajuakaan)...

V/s:änä oli aseman johtaja, jolta kaikki palstoilla näkemäni vastaukset ovat
tulleet, en nyt muista nimeä, mutta on ilmeisesti ainoa, jolla on valtuuksia
kirjeisiin vastata...

73´s de JHU