Re: [DX]: *hieman ihmetytti*

This is a message from Jorma Mantyla <jmantyla@xxxxxxxxxxxxxxxx>

Ilkka Suni <ilkka.suni@xxxxxxxxxx>

> WKDR Burlington VT pamautti "Sportsradio 13-90, WKDR" -sloganillaan.
> Dominoi taajuutta hyvän aikaa jättäen WGCI:n kuin atulat alasimelle.

Tänä aamuna todella oli kelejä!  Jenkkejä rytisti aivan alabandia
myöten.  Lokiin kirjattua: 590 VOCM//710, 770 WABC, 880 WCBS, 1010 WINS
voimakkaasti ja pitkään lattarin kanssa feidaillen (jotkut pitävät tätä
vaikeana asemana!), 1560 WQEW, 1660 WWUR espanjaa + massoittain unideja,
seassa lattareita.  New York tuntui vahvimmalta osavaltiolta.   Minulle
tarttui yksi uusi haaviin:

1390	17.3.	0443	WISA Isabela, PR. Feidaili uutisjenkin kanssa,
idasi suunnilleen "visa" & promoili jotain Cadena Purto Ricoa.  Lämmitti
mieltä, kun mokasin tämän syksyllä Långominnessä.

Mihin aikaan kuulit tuon VT:n?  Olin itse hereillä 0345 alkaen, jolloin
1390 oli uutisjenkki sekä myöhemmin voimistuen espanjankielinen, joka oli
sitten tämä WISA.

JM
Kangasala