Vs: [DX]: vastauksista..?

This is a message from Alpo Heinonen <alpo.heinonen@xxxxxx>

> Raportoiko kukaan lokakuussa R. St:Helenan erikoislähetystä ?
> Millaiset ovat tämän aseman vastaustavat , ja onko joku saanut
> hiljattain rapoonsa vastausta..?
> Itse kuuntelin tuon ohjelman ja rapo lähti, muttei vielä vastausta.
> Samoin on tilanne etelänapamantereen aseman kanssa 15476 kHz,
> rapo meni, muutei vielä vastausta.
> Onko nämä "pyhät" niin pyhiä, etteivät viitsi edes vastailla ?
>
> Olisiko jollakin vs. tms. tietoa ??
>
> terv. TW

Hei, R St Helena on ollut erittäin tunnollinen vastaaja. Asemalla on pieni
henkilöstö, joihin Tony Leo vs. ja aseman johtaja on mielestäni iskostanut
hyvin DX-idean. Tony on itse vastaillut raportteihin. Se, miksi asema on
hidas vastaaja johtuu osaltaan myös postin kulusta St Helenalle. Postihan
kulkee laivapostina. Joten rapon menemiseen ja QSL:n tuloon kuluu varmasti
yli kuukausi. Hidasta on ollut, mutta toistaiseksi varmaa. Asema taisi
vaatia vastauspostimaksun, jota ei kannata unohtaa.

Joten Toivossa on hyvä elää sanoi jo entinen maan matonenkin

73'

AHE, DX-listener from far north