Re: Vs: [DX]: Bangkok Met.Station-6765 USB

Re: Vs: [DX]: Bangkok Met.Station-6765 USB

This is a message from Per-Ole Stenman <per-ole.stenman@xxxxxxxx>

Kiitos osoitetiedosta!  En ole ehtinyt niin pitkälle että olisin miettinyt
pisteitä tästä asemasta, tuo "erootinen kortti" on jo riittävä syy siihen
että lähetän raportin asemalle. Ja onhan joskus muutenkin ihan
mielenkiinnon vuoksi lähettänyt rapoja, esim. Radio San Marino
International vaikka se on piraatti eikä anna pisteitä.

POS

At 09:22 9.4.2000 +0300, you wrote:
>This is a message from "Alpo Heinonen" <alpo.dx@xxxxxxxxxx>

>Olen täysin samaa mieltä. Suomalaisessa asemalaskennassa kannattaisi
tällaisissa tapauksissa käyttää järkeä, sillä eiväthän nuo pojot ole
keneltäkään poissa. Tapaukset pitää luonnollisesti käsitellä
tapauskohtaisesti, mutta jos asema lähettää ohjelmaa suhteellisen
säännöllisesti ja pitkään (kuten kaikissa Jorman mainitsemissa tapauksissa)
pisteet pitäisi mielestäni antaa. Jopa kertaluontoiset tapauksety, joista
on kuuntelijoilla tietoa olemassa tulisi pistetiliä kartuttaa. Siis olen
edelleen sitä mieltä, että RADIO SYD SW oli pisteasema!!!