Re: [DX]: Vibracion historiaa?

This is a message from Ilkka Suni <ilkka.suni@xxxxxxxxxx>

At 23:08 14.4.2000 +0300, PUL wrote:

>   Taitaa olla jo vanha uutinen, mutta kun en itse ole  huomannut, niin
>....   Vanha kunnon Radio Vibracion 1470 onkin nykyään  Union Radio
>Carupano. Eikä tämän Union Radion webbisivun mukaan lähettäisi enää  yöllä:
>http://www.unionradio.com.ve/1090/cober.htm   Onko kellään havaintoja
>tästä?
Vibracion todellakin taitaa olla historiaa suomalaisluureissa, sillä kun
tuossa helmi-maaliskuussa pystyin taas välillä aktiivikuunteluun, ei
asemasta ollut taajuudella enää pienintäkään merkkiä. Tosin en kyllä
kuullut Union Radioon viittaavaa asemaakaan, vaan vain CPN jyräsi
taajuudella yö ja aamu toisensa jälkeen. Jäipähän Vibraltakin vastaus
saamatta, niin monta kertaa kuin sitä paperitse ja kaseteitse raportoinkin...

73s de IS