Re: [DX]: QP -ongelma

This is a message from Mauno Ritola <ritola@xxxxxxxxxx>

At 09.55 18.4.2000 +0300, you wrote:
>minulla on aiemminkin ollut sama ongelma Hytösen Jyrkin viestin kanssa ja
>jälleen tänä aamuna se esiintyi, kun Jyrki viestitti
>venäläiskusostaan. Luen mailit unixin pinellä. Saamassani viestissä näkyy
>otsikko ok, mutta bodyssa on ainoastaan teksti:
>
>"Formatting error: non-hexadecimal character in QP encoding".
>
>Nykyinen alhaisen dx-aktiivisuutei takia Jyrkin viestin näkymättömyys ei
>sinänsä ole ongelma, mutta kysyisin, että kuinka moni muu listan lukija
>samasta ongelmasta kärsii? Ja osaisiko joku neuvoa, miten ongelma
>häviää? Jos oikein muistan, niin Jyrki käyttää Pegasus mailia.

Minulla on Eudora täällä päässä. JHY:n viestit tulee kahteen kertaan, ensin
OK ja sitten toinen viesti jonka "muunto" ilmoitetaan epäonnistuneen. Kun
valitsen "download as a txt-file" se tulee skandit lukuunottamatta OK.
Olisko tosiaan kysymys html-muodosta, eli se pitäisi JHY:n poistaa
valinnoista?

73, Mauno