Re: [DX]: Vs: [DX]: muutamia tällä viikolla kuultuja

Re: [DX]: Vs: [DX]: muutamia tällä viikolla kuultuja

This is a message from Reijo Alapiha <alapiha@xxxxxxxxxxxxx>

On Mon, 24 Apr 2000, Jussi Suokas wrote:

> This is a message from "Jussi Suokas" <jussi.suokas@xxxxxxxxxxx>
>

> Moi,
> [...]
Kyllä minulle tuo Kherson on vastannut. Vastasi aikoinaan toiseen
F-UP:iin SASE:n kera. Ei ole tullut kuunneltua viimeaikoina oikein
mitään. On ollut sairastelua ja sitten tuota vauvanhoitoa. Kokeilin
lauantaina tuota Kisaradiota 103.7 MHz ja sehän kuului ihan hyvin.
Siitä löytyy lisätietoa www.sci.fi/~fmbb/fm/fmnews.htm  mutta
vanhaa tietoa. Oli kuitenkin äänessä kisojen ajan, vaikka sitä
ei ole mainostettu missään paikallisissa lehdissä. Kummallista!
Kukapa tällaista osaa kuunnella, kun mitään tietoa ei ihmisille
kerrota.

Reijo Alapiha
Joensuu