Re: Vs: [DX]: VAARA 2000?

This is a message from Reijo Alapiha <alapiha@xxxxxxxxxxxxx>

Mihin aikaan asema on äänessä ja millähän teholla ja
millaisella antennilla Sotinpuro mahtaa lähettää?
Kävin sotinpurolla kertausharjoituksissa 1995 ja en
ainakaan silloin nähnyt siellä mitään mastoa.
Onhan sellainen voitu pystyttää myöhemmin ja voihan
se olla joku tilapäinen kootava masto.

Reijo Alapiha