Re: [DX]: Vs: [DX]: [DX]: Mikä 106,9 MHz

Re: [DX]: Vs: [DX]: [DX]: Mikä 106,9 MHz

This is a message from Jouni Keskinen <jk54415@xxxxxx>

> No hei,
>     Löysinkin itse tiedot hienoilta BKL:n sivuilta -oli siis Radio Dei
>     eikä Day. Ihme kuitenkin, ettäkuului Rovaniemellä asti, jos tehot
>     ovat tietojen mukaiset 100 W Oulussa!
>
> AHE

Taisi kuitenkin olla joku BKL:n sivujen kautta löytyvä linkki (esim.
SMO:n sivut?) jolta tiedot löysit? Lisäksi noissa tiedoissa on
korjaamista. THK:n sivut http://www.thk.fi/suomi/radio/PRAlista.htm
kertovat 106,9MHz lähetinpaikaksi Kiimingin ja tehoa on 1kW.
Ainakin Tampereella Dei käyttää Ylöjärven Digitan mastoa mikä
osaltaan vielä selittää hyvää kuuluvuutta. Olisiko Digitalla
masto myös Kiimingissä?

Es-kelirintamalla on viime päivinä ollut ihmeen hiljaista.
Perinteisesti pitäisi kuitenkin olla ainakin yksi kunnon kelipäivä
kesäkuulla tulossa.

Jouni