[DX]: Vs: [DX]: Vs: [DX]: [DX]: Mikä 106,9 MHz

[DX]: Vs: [DX]: Vs: [DX]: [DX]: Mikä 106,9 MHz

This is a message from Alpo Heinonen <alpo.heinonen@xxxxxx>

Niin,
	Tuosta Oulu-asiasta. Useinhan käytetään juuri noita Kiimingin komeita
mastoja, kun puhutaan Oulusta. Ja 1000 w tuntuu jop paremmalta, nämä 1000
wattiset kuuluvat tosi piitkälle.

Alpo