[DX]: DX-kuuntelu

This is a message from Per-Ole Stenman <per-ole.stenman@xxxxxxxx>

DX-kuuntelut vähissä, kuitenkin pari noteerausta;
Radio Jasenica-1566 kuuluu nyt lähes joka yö /keskiyön tienoilla 2400 SKA/
(tnx JMS, internetin kautta viestitty uutinen).
Olen myös yrittänyt Radio Krusevacia-738 mutta serbian kieltä lähettävää
asemaa paljastuu RFI Parisin asemaan. Seuravaan magn.myrskyn aikana
plokataan jugo.

Mielenkiinnolla luin myös RA 6-7/2000 ja nimenomaan RKO:n haastattelun. Se
herätti kyllä mietteitä, miksi niin hitaasti hyödynnetään internetin suomia
mahdollisuuksia. Haluan lukea "yhteenvetoa" esim. Clusivessa tai
Radiomaailmassa sen hetkisestä tilanteesta, mutta minun mielestäni on turha
yrittää vääntää sitä 10-20 kertaa vuodessa. 6 kertaa olisi ihan hyvä,
silloin syntyisi semmoinen panos että herätäisi mielenkiintoa. Minusta
trendi on sama kaikkialla tänään. Internetin avulla ei kukaan oikeastaan
kaipaa enää näitä 1/kk julkaisuja, Parempi tähdätä laatuun, ja laatuun
voidaan päästää vain tähdätä korkeampitasoisiin julkausuihin, esim 6 kertaa
vuodessa, missä on hyödynnetty internetin suomista pikaviesteistä.

73s POS ja hyviä kesikelejä, kuukaudenvaihto heinä-elokuu on tarkoitus
todenteolla plokata mm se Krusevacia sekä muita harvinaisempia jugo-asemia.
Muuten Jugoslavia pelasi ihan hyvin EM-otteluissa, 0-3 tappioasemasta =>
3-3 Slovenia vastaan.