[DX] Halpaa antennijohdinta Oulussa!

Tervehdys dx-kaverit,

paikallisessa Säästökuopassa (Jukolankujan myymälän kirppis)
on myytävänä sangen edullista (oikeastaan halpaa)
muovieristeistä Würthin valmistamaa autojohdinta (AJ, moni-
säikeistä) läpimitta 0,75 - 1,5 mm2. 20 mk/100 metrin kela!
Keloja oli tänä aamuna useampi sata jäljellä. Itse ostin heti
pari kelaa 0,75-johdinta, ja taidan hakea vielä muutaman lisää.

Jos joku _SDXL:n jäsen_ haluaa, että käyn ostamassa sitä, niin
otapa yhteyttä HENK.KOHT. mailiin: ark@xxxxxx (siis EI replynä
tälle listalle). Maksaa siis tuon 20 mk/kela + 20 mk bensa- ja
pakkauskuluihin etukäteen pankkitililleni. Toimitus Matkahuollon
välityksellä ja vastaanottaja maksaa rahdin.

Eli tarvittaessa lähetä mailia osoitteeseen ark@xxxxxxx
Huom! En suostu hommaamaan lankaa muille kuin SDXL:n jäsenille!!
Muut voivat ihan vapaasti käydä itse ostamassa lankaa Säästö-
kuopan myymälästä...

73 ARK