Vs: Vs: [DX] Beveragen paatevastus

Paljon käytetty keino on porata putkeen reikä ja tinata lanka siihen kaasukolvilla. Ajan mittaan voi kuitenkin tinan ja kuparin raja hapettua ja kontakti pettää. Jotkut ovat suositelleet mielummin mekaanista liitosta esim kuparoituja ruuveja käyttämällä. Ruuviliitos on väännettävä tiukkaan kiinni ja liitoksen on oltava maan pinnan päällä. Jos se olisi maan alla voisi ruuviliitos löystyä maan routimisen vuoksi.

73 VJR