Re: [DX] CNN-video websitella

Jouni Keskinen wrote:

> Tuo video näyttää olevan noin 10,5Mb:n kokoinen joten modeemilla
> sitä saa ladata aika kauan oli kyseessä sitten IE tai Netscape.
> Osaako IE näyttää tuon suoraan streminginä latauksen aikana vai
> miksi se osaisi tuon nopeammin ladata? Latausajallahan on hyvin
> vähän tekemistä itse selaimen kanssa.

Oma IE 5.0 -selaimeni osaa näyttää sitä streaming videona, ja toimii
näinollen nopeasti, mutta Netscape 4.73 ei osaa, vaan yrittää ensin
ladata koko tiedoston. Ehkä joku muu Netscape-versio on viisaampi, tai
sitten kyse on jostain selaimen tai RealPlayerin ominaisuudesta, jota en
ole älynnyt muuttaa - jos kyse on tästä, kuulisin mieluusti
parannuskeinon. Mutta mulla siis joka tapauksessa IE käynnistää heti
RealPlayerin, ja kun se on saanut palvelimeen yhteyden, se puskuroi
tiedostoa vain noin 10 sekunnin ajan ja aloittaa sitten videon
näyttämisen. Mulla on 56k modeemiyhteys.

73
Mika