[DX] Radiomuseets sändningar i november

Tässä Radio Museum-1584 aseman lähetyssuunitelma maarraskuuksi. Kuului
ainakin hyvin lokakuun alkupuoliskolla täällä Pohjanmaalla.
73s POS

>To: <sdxfstyrelse@xxxxxxxxxxx>, <swedx@xxxxxxxxxxx>
>Subject: Radiomuseets sändningar i november
>Date: Thu, 2 Nov 2000 19:53:04 +0100
UAA11940

> [...]
>Måndag 13/11 13:00 till cirka 15:00
>Tisdag 14/11 19:00 till cirka 21:00
>Onsdag 15/11 13:00 till cirka 15:00
>Torsdag 16/11 19:00 till cirka 21:00
>Fredag 17/11 13:00 till cirka 15:00
>Lördag 18/11 19:00 till cirka 21:00
>Söndag 19/11 15:00 till cirka 19:00
>Måndag 20/11 13:00 till cirka 15:00
>Tisdag 21/11 19:00 till cirka 21:00
>Onsdag 22/11 13:00 till cirka 15:00
>Torsdag 23/11 19:00 till cirka 21:00
>Fredag 24/11 13:00 till cirka 15:00
>Lördag 25/11 19:00 till cirka 21:00
>Söndag 26/11 15:00 till cirka 19:00
>
>Det blir ett samtal med Carl-Axel Wannerskog om radiohistoria.,
information från våra områdesansvariga., smakprov på hur det kunde låta i
radion förr, intervju med företrädare för Göteborgs Stadsmuseum, musik från
vaxrullar och stenkakor med Lars Hallin, Klassiska melodier från
Svensktoppen samt en hel del musik främst från 30 till 60-talen men även
från 70- och 80-talen.