[DX] Re: vastausprosentit

AHE raapusteli riimujaan:
>Niin, Jorma on tehnyt hyvää työtä pitkään näiden prosenttitutkimustensa
>kanssa!

Toden totta.

>Se miksi en vastannut on yksinkertainen. Olen kuunnellut
>jonkinverran ja raporttien määrä on lähes nolla!!

Tervetuloa klubiin. QSL-ilmoituksia en ole tainnut lähettää pariin
vuoteen ollenkaan. Pari hassua vastausta per vuosi tuskin ylittää edes
tilastollisen virhemarginaalin, eikä pisteitä ainakaan jaksa sumplia
niiden takia.
Asemien kuunteleminen on edelleenkin kohdallani monin verroin
hauskempaa kuin raportoiminen. Joskus keleillä saattaa nauhuri
tallentaa parhaiten kuuluvaa jenkkiä/venezolaanoa/japsia jopa
tuntikaupalla, hikisesti pihisevien harvinaisuuksien kustannuksella.
Satunnaisesti kuuntelevalle kiintoisinta riistaa ovat kaiken lisäksi
piraatit. Niiden joukosta löytää uusia asemia jatkuvasti. Sellaisiakin,
jotka ovat äänessä vain yhden ainoan kerran ja häviävät testailun
jälkeen syvään unohdukseen.

>Muilla ilmeisesti ei ole moisia ongelmia...

Ei tietenkään. ^_^;;  (Nippon-hymiö)

JLN