[DX] Re: Museoradio 1584

Roger Granholm, lähellä Vaasaa kuuli aseman juuri kun oli taas aloittanut
lähetyksensä, joskus 13.11 en muista enää tarkaan. Samassa yhteydessä oli
asema oli myös kuultu Örnsköldsvikissä Ruotsissa, kun taas Gotlannissa ei
kuulunut lainkaan, joten pohjoissuuntaan näytti tulevan hyvin. Uusia
lähetyksiä suunnitellan ehkä jo ensi vuodeksi.
Muuten kelit 26.11 olivat epäedullisia ruotsalaista varten joten ei tainnut
juuri silloin kuulua, itse en päivystänyt niin tarkasti koska kuulin aseman
jo testilähetyksensa aikana 8.10.2000.
73s POS

At 11:18 30.11.2000 +0200, you wrote:
>Enpä osaa sanoa mikä tuo 1584-asema oli.  Kyttäsin itsekin
>ko. taajuutta useita tunteja viikonvaihteessa ruotsalaisen
>radiomuseon toivossa.  En kuullut siitä pihaustakaan 200 m
>lattariantennilla, joka osoittaa suunnilleen Etelä-Ruotsin
>suuntaan.  BBC Nottingham, Iran ja espanjalaiset kyllä
>jyräilivät siinä.  Onko tuota 150 W radiomuseoasemaa
>kuullut kukaan Suomessa?
>---
>Minidisceistä sen verran, että minulla on kaksikin md-
>nauhuria, Sharp ja Sony.  Molemmissa on monotusmahdollisuus,
> [...]
under the terms of the GNU Free Documentation License, Version 1.1 or any
later version published by the Free Software Foundation; with no Invariant
Sections, no Front-Cover Texts, and no Back-Cover Text. A copy of the
license is available in http://www.gnu.org/copyleft/fdl.txt.