Re: [DX] RNE1 Paikallista?

Lapissa LEM143 pedikselläkin tuli näitä kyttäiltyä.  Todellakin
tuohon ennen varman aikaan 0555-0600 tulee enää muutamilta
asemilta regionaalia. Useilta non stop musiikkia. Näin oli jo viime
talvena.  Sen sijaan, jos kelit vielä kantaa 0645-0700 on regionaalia
RNE1:ltä  (+RNE5). Lisäksi illalla on vielä yksi breikki,
muistaakseni 1855-1900.
TErv. JHY

> Olen yrittänyt kuunnella RNE1:n Andalucian (Sevilla) ohjelmaa
> 684 kHz:llä muutamana aamuna 05.55-06.00 UTC. Asema
> on kuulunut hyvin, mutta paikallista ei ole tullutkaan.
> On vain ollut nonstop musiikkia tähän aikaan. Aikaisempina
> talvina tässä on tullut Andalucian omaa ohjelmaa tähän
> aikaan. Vastausta en ole koskaan onnistunut tältä saamaan.
>
> Eikö tähän aikaan enää tule paikallista? Onko kenelläkään
> tietoa näistä RNE1:n paikallisohjelmista?
>
> Reijo Alapiha
> Joensuu

> Copyright (c) 2000 Hard-Core-DX.com

> [...]
Free Documentation License, Version 1.1 or any later version published by the Free Software Foundat
ion; with no Invariant Sections, no Front-Cover Texts, and no Back-Cover Text. A copy of the licens
e is available in http://www.gnu.org/copyleft/fdl.txt.