Vs: [DX] netticlusiven formaateista

> (Eikä aloiteta nyt riitelyä siitä, kuinka kehittyneitä laitteita ja
yhteyksiä
> joillakin on. Ennen kuin olin nähnyt eläessäni ensimmäistäkään
> oikeaa PC:tä, väitettiin jo DX-Kuuntelija -lehdessä kuinka
> atk-kapasiteettia on jo "joka niemessä, notkossa ja saarelmassa".
> Kaikki eivät ole edelläkävijöitä, eikä kaikilla ole edes mahdolli-
> suuksia siihen.)

> Päässäni syttyikin lamppu, kun täällä mainittiin puhtaat txt-
> dokumentit. Sellainen on mahdollista tehdä pienessä koossa.
> Luonnollisesti siihen ei sisälly kuvia, ei vahvennuksia, ei alle-
> [...]

Moi

Kokeilin ja kommentoin: Hyvä juttu, kannatetaan.
Olen samaa mieltä mitä Jari kirjoitti tässä viestissä.
NettiClusive kannattaa pitää "simppelinä" ilman hienosteluja jolloin sitä
voi käyttää "vanhoillakin" koneilla. Esim. tällä vanhalla koneella joka on
käytössäni ei ole asiaa monille sivuille, jotka on tehty "hienosti".Uskon
että monilla muillakin on käytössä vanhempaa kalustoa...

T: JPI