From: "Tuomo Waara" <tuomo.waara@xxxxxxxx>
To: <dx@xxxxxxxxxxxxxxxx>
Sent: Monday, January 22, 2001 1:51 PM
Subject: [DX] "Kuulostelijoiden jokamiesloki"

Moro Lapista.

Mitenkähän olisi?  Voisiko tätä postituslistaa hyödyntää siten, että vähemmän
aktiiviset "kuulostelijat"
voisivat lähettää lokauksia kuulemistaan lokitason asemista.
Saattaahan se sokea kanakin jyvän löytää.
Tämä vain siksi, että pieni osa on mukana clusivessa ja tätä jokamiehenlokia
voisivat hyödyntää myös
palstantoimittajat, jos sieltä löytyisi jotakin mainitsemisen arvoista.
Onko itua - sana on vapaa ??

terveiset palkisilta
TW.