Re: [DX] "Kuulostelijoiden jokamiesloki"

Re: [DX] "Kuulostelijoiden jokamiesloki"

Hyvin sanottu, Jim! Ja ehkäpä, kun täällä listallakin on haikailtu nuorten
uusien harrastelijoiden perään, tuleekin sen sijaan "uusvanhoja" aktiiveja
joukolla mukaan, kun perhe- ja työelämän vaatimukset hieman hellittävät.
Nythän on hyvä aika aloittaa uudelleen, kun auringonpilkku maksimi on juuri
ohitettu.

73, MR

> Tervehdys vaan kaikille Jokamieslokin kannattajille!
>
> Eiköhän me kaikki olla sellaisia! Yhtä lailla helpommat kuin kovemmatkin
lokaukset ovat äärimmäisen >tervetulleita mielestäni tälle postituslistalle.
Itse kukinhan meistä on harrasteemme eri vaiheessa ja kaikki, >jotka tähän
jaloon harrasteeseemme ovat jääneet koukkuun, ovat lämpimästi tervetulleita
kertomaan >kuulumisistaan.

> Mikään ei innosta paremmin alkutaipaleella olevaa, kokeneempaa tai
vaikkapa johonkin tiettyyn >alueeseen erikoistunutta kuuntelijaa kuin se,
että hän saa jakaa kokemuksiaan muiden kanssa. Tässä >mielessä me
suomalaiset olemme etusijalla. Monesta muusta maasta - etenkin, kun mennään
länsimaiden >ulkopuolelle - saattaa löytyä vain yksi aktiivi kuuntelija ja
aika pahahan se on harrastaa, kun ei voi >kommunikoida kenenkään
maanmiehensä kanssa.

> Eli listalle vaan kaikenlaista dx-asiaa, tutumpia ja tuntemattomampia
asemia, kysymyksiä ja keskustelua. >Tässä maassa dx-harraste on aina ollut
voimissaan!