Re: Vs: [DX] netticlusiven formaateista

On Wed, 24 Jan 2001, Alpo Heinonen wrote:

> [...]

Totta kai word lukee rtf:ää, koska word on Microsoftin ohjelma. Rtf on
tarkoitettu mm. juuri eri word-versioiden välille. Pentin viittaus
tarkoittaa juuri sitä, että RTF ei käy niin moniin tarkoituksiin kuin
Microsoft väittää eikä tässä maailmassa ihan kaikki kuitenkaan käytä
MS-ohjelmia. Se että sinä käytät ja minä käytän ei valitettavasti vielä
riitä tässä clusiveasiassakaan.

73

RV