Vs: Vs: [DX] netticlusiven formaateista

Olen täysin samaa mieltä kanssasi, Teemu. Jokin yleinen muoto olisi käyttöön saatava ja ehkä se on sitten html? Itse kannattaisin pdf:ää, mutta saattaa olla, etteivät kaikki sitä ole koneisiinsa asentaneet? Tosin sehän on mukana jo lähes kaikissa ohjelmistopaketeissa (Useimpien selainohjelmienkin mukana?)

Itse asiassa vastailin samoja asioita jo RV:lle ja Pentti Stenmanille kahdenkeskisessä keskustelussa. (RV:ltä tulleessa viestissä ei näkynyt työkoneella kuin henkilökohtainen postitus, joten en tiennyt menneen jokaiselle!).

Jos löytyy joku muu yleinen muoto, joka säilyttää muotoilut esim. eri tekstureissa, niin sellainen olisi tietysti keskustelun paikka, mutta...??

Html:n kohdalla voi kuitenkin tulla ongelmia muotoilujen ja tulostusten kanssa (eri selaimilla)? ...

73'AHE