[DX] Re: DX digest, Vol 1 #195 - 11 msgs

At 02:51 6.2.2001 -0800, you wrote:

>MW-tilasto 1999-2000 on Jari Lehtisellä tekeillä, mutta tämä clusiverumba
>on hidastuttanut pahasti. Liittohallitus keskusteli myös mahdollisten
>apuvoimien etsimisestä tähän työhön, mutta en muista, mitä asian
>jatkokehittelystä sovittiin. Toivottavasti tilasto kuitenkin valmistuu
>lähiaikoina.

En edelleenkään halua selitellä, mutta viime vuoden loppu
oli kyllä kaikkinensa aika kaamea, ja olen kaikissa hommissani
oikeastaan puoli vuotta jäljessä. Tässä kun on muitakin
velvollisuuksia ja aktiviteetteja kuin DX. Koko tilastohan piti
tehdä tyhjästä Accessille, koska Paradoxin vanhat tiedostopohjat
eivät enää kelvanneet sille. Tällä hetkellä olen jäänyt jumiin
NA-osaan.
MW-tilasto 99-00 Pohjois-Amerikkaa ja Iberiaa lukuunottamatta
on pitkään ollut kaikkien halukkaiden luettavissa urlista
http://www.jln.pp.fi/mw9900/mwtilasto.html

73's JLN