Re: [DX] Intian maanjäristys

AIR Bhujin suoraan asemalta saatu QSL löytyy osoitteesta
	http://www.kaapeli.fi/~jmantyla/
jota sivustoa muutoinkin hieman päivitin taannoin...
AIR Ahmedabad oli tavanomaisimpia asemia 850:llä (ei 860.
Tosin sekä Bhuj että Ahmedabad on lokattu ainakin Posiolla
taajuuksilla 1314 ja 846 kHz.  Jälkimmäinen (200 kW) ei
edes ole vaikea tapaus, Bhuj (sikäli kuin asemasta jäi
mitään jäljelle) vaatii hyvän myrskyn ja suunta-antennin,
jolloin NRK kyllä kaatuu.
Mainitulla nettisivulla on myös VoA Huen 760 QSL.

JM
Kangasala