Re: Vs: [DX] CFXL 1140

En tiedä saitko kysymyksellesi vastauksen, eli CFXL-1140 nykyinen olento on
1.10.96 jälkeen CKIS FM 96.9, asema kuuluu Rogers Boradcasting yhtiöön
(sisarasemat CFAC-CFFR,CHFM) CKIS:n osoite: 2723 37th Ave. N.E., Calgary
T1Y 5R8, Canada. Tässä on ollut täysityö päivittää QSL-rekisterini Kanadan
osalta kun olen innostunut myös merkkamaan asemille "mikä tapahtui QSL:n
jälkeen".
Kanadalaiset ovat aina olleet ainakin minun luureissani suosittuja, Hyvä
kuuluvuus yleensä Pohjanmaalla. Laskin äsken että 70 CAN-asemaa löytyy QSL
mapeistani muttei keskiaalloista enää. Kanadan politiikka koskien
tupla-lisenssit estävät asemia lähettämään sekä AM:llla että FM:llä. Uskon
että sama tilanne pikkuhiljaa leviää myös Yhdysvaltojen pohjoisvaltioille,
toivotttavasti ei ennen seuraavaa auringonpilkkuminimiä. Siitä puheenoleen
niin aurinko näyttää nyt läpäissyt maksimin huippua, rauhallinen jakso mitä
on eletty tammikuussa tämän päivän asti on muuten hyvin tyypillistä
maksimiin, melkein niinkuin orkaanin silmä??
73s
POS

At 19:51 14.2.2001 +0200, you wrote:

>Moi
>
>Ensiksi kiitos kaikille osoite tietojen antajille  !
>
>Olen pari päivää zekkailut vanhoja NA rapoja ja tutkinut parin vuoden
>ajalta vanhoja tilastoja , ja "kauhistuneena" huomannut tiedetyn tosiasian,
>että kanadalaiset asemat häviävät n.5 % vuosivauhdilla keskiaalloilta !!
>
>No on tässä enemmän hyviä puolia kun huonoja puolia etenkin vanhoille
>jenkkikuuntelijoille, sillä taajuuksille tulee entisten kanadalais
>dominattien tilalle uutta valikoimaa USA:n puolelta !
>Monelta "tylsältä" taajuudelta on tullut monia kivoja uusia asemia esiin.

> [...]
under the terms of the GNU Free Documentation License, Version 1.1 or any
later version published by the Free Software Foundation; with no Invariant
Sections, no Front-Cover Texts, and no Back-Cover Text. A copy of the
license is available in http://www.gnu.org/copyleft/fdl.txt.