[DX] tiedottamisesta noin yleensä.....

Tervehdys kaikille,

olihan laatikko täynnä teksiä mm. Bellabarban raporteista. Toki meikäläistäkin harmittaa moiset pellet, mutta niinkuin JEÖ sanoi, sairaalle ei yleensä voi mitään. Kun raportointiaktiivisuuteni  on ollut viime vuodet pyöreä nolla, ei asia kuitenkaan ole ollut minulle kovin relevantti. Olen kyllä menossa viikon päästä Italiaan, missähän tämä Bellabarba asuu.......?

Mutta asia joka minulle on tärkeä, liittyy toisen dx-kuuntelijan auttamiseen. Koen asian niin, että jos minun kuuntelutuloksistani ja kokemuksestani on hyötyä jollekin toiselle kuuntelijalle, voin olla panokseeni tyytyväinen. Oli todella mukava mm. KCNM:n selvittämisen osalta todeta se hieno yhteishenki joka suomalaisten DX-kuuntelijoiden kesken pääosin edelleen vallitsee. Eli tnx MTM, EJH ja JMS. Asemista saatava tieto, joka jossain muodossa vaihtaa omistajaa, palvelee varmasti kaikkien suomalaisten dx-kuuntelijoiden erilaisia tarkoitusperiä. V/s:t ovat tärkeitä, mutta vielä tärkeämpiä ovat mm. asemien kuulumiseen liittyvät tiedot.

Pitäisi myös paremmin ymmärtää se, että kaikki eivät enää metsästä vastausta vaan uusia kuultuja asemia/kokemuksia/mysteereitä.  Mysteereiden selvittämiseen tarvitaan paljon enemmän tietoa, kuin selvien tapausten kohdalla vaaditaan. Silloin tarvitaan myös useiden eri henkilöiden apua ja minusta on ainakin näyttänyt siltä, että tällä foorumilla on onnistuttu selvittämään aika monta asemaa hyvän tiedonvälityksen avulla.

Ei tapeta tärkeää keskinäistä tiedonvälitystämme muutaman ulkomaisen bluffarin takia. Tältä listalta ei valune tarkoituksella yhtään tietoa tunnettujen bluffareiden saataville. Ne tiedot menevät kuuntelijoiden omien kotisivujen ja Clusiven välityksellä ympäri Maailmaa ja sieltähän ne on helppo poimia. Eli jos tämä foorumi on turvallinen paikka vaihtaa detaljoitua tietoa, niin tehtäköön se sitten täällä eikä esim. Clusivessa.

MKA