Re: [DX] kasettiraportit

Kyllä tavallinen, ei 2-luokan kirje menee perille sinne missä I-luokan.
Kestää jonkun verran pitemmän ajan, että jos haluaa että asema muistaisi
paremmin kuunteluhetkeä niin I-luokka suositeltava. Kasettiraportit
tulliselvityksineen ja ilman tulliselvitystä tahtoo kyllä jäädä tulliin ja
silloin harva asema viitsii hakea ne sieltä pois, esim. Egypti jonne ei
kannata lähettä kasettirapoja. Samoin jos innostuu lähettämään kirjattuna,
aseman henkilökunnalle koituu lisää työtä tästä, ja usein he eivät hae
kirjettä ulos. Myöskin esim. Yhdysvalloissa voi koitua ongelmaksi lähettää
tavallisen kirjeen postitse kun yleensä jopa isoissa kaupungeissa on vain
yksi tai harvat postitoimipaikat. Onneksi melkein kaikilta asemilta löytyy
tänä päivänä sähköposti.
POS

At 02:08 22.2.2001 +0200, you wrote:
>S'on moro taas!
>
>Allekirjoittanut kun on tiukan talouden takia joutunut minimoimaan
>harrastekustannuksetkin, olen ajatellut siirtyä käyttämään
>kasettiraportoinnissa economy-luokkaa.
>
>Eurooppaan ja Jenkkiläänhän kakkosluokan postikin menee varmasti perille,
>mutta miten lie muiden maanosien laita. Onko kellään kokemusta siitä, onko
>kakkosluokan posti mennyt ykkösluokan veroisesti perille esimerkiksi
>Etelä-Amerikkaan tai Aasian maihin?
>
>Toinen kysymys: tuppaavatko ihmiset tälläämään kasettirapojensa päälle
> [...]
under the terms of the GNU Free Documentation License, Version 1.1 or any
later version published by the Free Software Foundation; with no Invariant
Sections, no Front-Cover Texts, and no Back-Cover Text. A copy of the
license is available in http://www.gnu.org/copyleft/fdl.txt.