[DX] Tietokone-ekspertiivistä apua kaivataan

[DX] Tietokone-ekspertiivistä apua kaivataan

Tervehdys!

DX-rintamalla aktiviteettini on ollut aivan kuollutta jo kuukausia, koska
olen joutunut keskittämään huomioni ja käyttämään aikani aivan muihin
asioihin. Olen vain harmistuneena seuraillut postituslistojen meilejä ja
manaillut, kun aikani ei riitä sen paremmin kuunteluun, f-uppaamiseen kuin
raportointiinkaan - saati sitten tiedostojen ja vanhakantaisten
manuaalitietokantojeni updeittaamiseen.

No, pari ibsuvastausta on sentään tippunut viime viikkoina, mm. RNE5
Catalunya.

Mutta itse asiaan: onko tässä ringissä ketään tahoa, joka olisi todellinen
asiantuntija kompuutteri- ja nimenomaan softarintamalla. Kaipaisin apua
(kysymykseni liittyvät mm. selaimen suojausasetuksiin, activeX
-komponentteihin etc.). Oman firmamme eli tämänhetkisen työnantajani
järjestelmätukea en viitsi asioilla vaivata, koska olen vielä
lomalla/"virkavapaalla" joulukuun alkuun asti.

Mahdollisesta vastauksesta kiittäen ja mahdoliseen apuun vastapalvelusta
mietiskellen,

73's de IS

PS: hyvää kesän jatkoa kaikille listalaisille